Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Oświęcim: płaci abonament w Orange, ale dzwonić nie może

Monika Pawłowska
Paweł Zalewski z Oświęcimia nie rozumie, dlaczego serwisant nie może poradzić sobie z usunięciem usterki
Paweł Zalewski z Oświęcimia nie rozumie, dlaczego serwisant nie może poradzić sobie z usunięciem usterki Monika Pawłowska
Pawłowi Zalewskiemu z Oświęcimia we wrześniu ubiegłego roku zepsuł się telefon komórkowy. Złożył reklamację w salonie Orange, w którym go kupował. Z naprawy aparat wrócił zepsuty. Do dziś oddawał go już siedem razy! Oświęcimianinowi puszczają nerwy. Płaci abonament, ale z aparatu nadal nie może korzystać...

Oświęcimianin Paweł Zalewski jest klientem Orange od 2005 roku. Zawsze był zadowolony z usług operatora. Aż do września 2011 roku, kiedy to nowiutki sony ericsson zaczął trzeszczeć. Rozmowa przez telefon z uszkodzonym głośnikiem stała się niemożliwa.

- Poszedłem do punktu zakupu i złożyłem reklamację - mówi Paweł Zalewski. - W serwisie zapewnili, że usunęli usterkę i wgrali nowe oprogramowanie - dodaje pan Paweł.

Od tego czasu aparat psuł się nieustannie. Do problemów z głośnikiem doszły jeszcze z baterią. Telefon w dalszym ciągu na gwarancji odwiedzał serwisy jeszcze sześciokrotnie. Za każdym razem usterki były usuwane i... powracały niczym bumerang. - Wściekłem się i poprosiłem o pomoc powiatowego rzecznika praw konsumentów - mówi oświęcimianin. - Napisał mi pismo o niezgodności towaru z umową i poprosił o wymianę aparatu na nowy - dodaje.

Wydawało się, że wszystko jest na dobrej drodze, zwłaszcza kiedy sam serwisant wystawił zaświadczenie o niezgodności towaru z umową.

Aparat po kolejnej naprawie odebrał w niedzielę i zastanawia się, jak długo jeszcze będzie niezawodny. - Nie chcę już słyszeć o Orange. Mimo że tak długo jestem ich klientem, traktują mnie wyjątkowo podle. Tylko czekam, bo przecież ten grat znów się zepsuje - kończy zdenerwowany.

We wtorek w biurze prasowym operatora komórkowego sympatyczne panie zapewniały naszego dziennikarza, że uzyskamy odpowiedź na nurtujące nas pytania, dlaczego serwisant jest tak nieskuteczny i jak długo aparat musi być wadliwy, by klient otrzymał nowy. Niestety, do momentu zamknięcia gazety żadna odpowiedź nie nadeszła.

Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z regionu. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na oswiecim.naszemiasto.pl Nasze Miasto