W Jarosławiu na billboardach pojawiły się informacje o kampanii „Stawiam na mleko!", a w sklepach plakaty zapraszające do udziału w mlecznych imprezach. Dla mieszkańców przygotowano wiele atrakcji. Najmłodsi będą mogli poukładać wielkie uliczne puzzle, pościgać się w zabawie ze specjalną taśmą i skosztować próbek mlecznych produktów. Dla uczestników mlecznych imprez przewidziano liczne zabawy z nagrodami, w tym konkurs dla całej rodziny o nazwie „Podaj dalej" polegający na sprawdzeniu wiedzy na temat produktów mlecznych i mleka. Weekendowa impreza to także możliwość spotkania się z dietetykami, którzy doradzą w kwestii zdrowego odżywiania oraz pomogą przy dobraniu odpowiedniej diety.
Dodatkowo w ten sam dzień, 7 maja w ramach kampanii Mleczna Ekspedycja spotka się z uczniami Szkoły Podstawowej nr 4, przy ul. Stefana Żeromskiego 4. Dla dzieci przygotowano konkursy z nagrodami oraz gry i zabawy, które uczą jak ważne jest dla nas białko, wapń i inne składniki produktów mlecznych oraz o czym należy pamiętać, aby mieć mocne kości.
Mleczna Ekspedycja składa się ze specjalnego Trucka Mlecznego, którego celem jest dotarcie do blisko 450 szkół w 108 miastach w całej Polsce, co oznacza objęcie działaniami blisko 450 szkół oraz 330 tys. dzieci i podobnej liczby osób dorosłych. Projekt zakłada wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych, w tym m.in.: reklamę telewizyjną i prasową, cykliczne eventy, konkursy, promocję w punktach sprzedaży, działania outdoorowe oraz PR.
Trasa Konwoju Mlecznego przewidziana na trzeci rok kampanii objęła swoim zasięgiem tereny południowo-wschodniej Polski i poprowadzi przez następujące województwa: mazowieckie, lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie, małopolskie i śląskie.
Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?