Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pół miliona z kasy miasta dla Re-Plast Unii Oświęcim, dla którego hokej jest produktem marketingowym

Jerzy Zaborski
Jerzy Zaborski
Prezydent Oświęcimia Janusz Chwierut (z lewej) i Paweł Kram z Oświęcimskiego Sportu, podpisują umowę o wsparcie dla hokeistów Re-Plast Unii Oświęcim na 2021 rok.
Prezydent Oświęcimia Janusz Chwierut (z lewej) i Paweł Kram z Oświęcimskiego Sportu, podpisują umowę o wsparcie dla hokeistów Re-Plast Unii Oświęcim na 2021 rok. Fot. UM Oświęcim
Hokeiści Re-Plast Unii Oświęcim otrzymali dofinansowanie z budżetu miasta w wysokości 500 tys. złotych. Umowę promocyjną podpisali prezydent Oświęcimia Janusz Chwierut i prezes spółki Oświęcimski Sport Paweł Kram. Jest to pierwsza rata wsparcia ze strony miasta. Wsparcie zostało utrzymane na poziomie z 2020 roku, więc druga transza pieniędzy zostanie przekazana w drugim półroczu 2021.

Drużynie nie udało się zdobyć Pucharu Polski, ale wkrótce rozpocznie się play-off, którego stawką będzie walka o medale. Oświęcimianie do ćwierćfinału przystąpią z 5. pozycji po fazie zasadniczej.

– Doceniamy wysiłek zawodników włożony w ostatni mecz Pucharu Polski z JKH GKS Jastrzębie. Chociaż nie udało się zdobyć trofeum i przełamać trzykrotnego z rzędu prymatu jastrzębian, to nasi zawodnicy swoją grą i postawą pokazali, że są w stanie powalczyć o najwyższe cele w play-off, w rozgrywkach o mistrzostwo Polski – uważa prezydent Oświęcimia Janusz Chwierut.

I dodaje: Finał Pucharu Polski był dobrą promocją hokeja i naszego miasta

Miasto Oświęcim od sześciu lat jest głównym partnerem drużyny Re-Plast Unii Oświęcim i większościowym udziałowcem Spółki.

- Robimy wszystko, aby osiągnąć jak najlepszy wynik sportowy.  Ten sezon jest bardzo wyrównany i w lidze każdy może wygrać z każdym - mówi Paweł Kram, prezes Oświęcimskiego Sportu. Dziękujemy Miastu za wsparcie oświęcimskiego hokeja.  Dzięki tym  pieniądzom oraz innych sponsorów możemy walczyć o najwyższe cele i być sportową wizytówką Oświęcimia - dodaje.

Hokej kreuje pozytywny wizerunek miasta

Rolą spółki jest kreowanie pozytywnego wizerunku Oświęcimia w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu. Hokeiści promują Oświęcim podczas meczów rozgrywek ekstraligowych, a herb miasta jest między innymi na koszulkach zawodników, banerach reklamowych i materiałach promocyjnych oraz stronie internetowej i portalach społecznościowych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na oswiecim.naszemiasto.pl Nasze Miasto