John Cleese, legendarny brytyjski komik znany z "Latającego cyrku Monty Pythona" czy "Hotelu Zacisze", został nową twarzą banku BZ WBK.
Wkrótce w polskich mediach ruszy kampania, w której Cleese będzie reklamował nową ofertę kredytów. Komik już wcześniej występował w reklamach. W latach 80. promował komputery Compaq, udowadniając w telewizyjnych spotach ich wyższość nad martwą rybą. Bo komputer zapamiętuje zdecydowanie więcej od martwej ryby i do tego ładniej pachnie. Martwa ryba jest za to przenośna. Komputer zresztą też.
Czy reklama polskiego banku będzie równie absurdalna?
Grzegorz Adamski z biura prasowego BZ WBK na razie nie zdradza szczegółów kampanii. - Mogę tylko powiedzieć tyle, że ruszy lada dzień - mówi.
John Cleese to pierwszy zagraniczny aktor, który będzie promował instytucję finansową w Polsce. Do tej pory banki korzystały z polskich artystów. Twarzą ING jest Marek Kondrat, Getinu - Piotr Fronczewski, a Millennium - Anna Maria Jopek.
Zagraniczni aktorzy pojawiają się za to w reklamach innych marek. Pierce Brosnan promuje garnitury Vistuli&Wólczanki. Jean Reno reklamował piwo EB, z kolei Sophia Loren - makarony Malma.
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
STUDIO EURO 2024 ODC. 6
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?