Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Znaki Promocyjne Doliny Karpia dla kolejnych produktów. To zatorskie landrynki, miód wielokwiatowy i wycieczka ornitologiczna [ZDJĘCIA]

Bogusław Kwiecień
Bogusław Kwiecień
Jednym ze znaków promocyjnych Doliny Karpia w czwartej edycji wyróżnione zostały wycieczki ornitologiczne organizowane przez Towarzystwo na rzecz Ziemi
Jednym ze znaków promocyjnych Doliny Karpia w czwartej edycji wyróżnione zostały wycieczki ornitologiczne organizowane przez Towarzystwo na rzecz Ziemi Materiały Stowarzyszenia Doliny Karpia
Do listy produktów i usług, które mogą pochwalić się Znakami Promocyjnymi Doliny Karpia doszły trzy kolejne. Są to: wycieczki ornitologiczne organizowane przez Towarzystwo na rzecz Ziemi, miód wielokwiatowy z Pasieki u Wojtka - Wojciecha Spisaka i landrynki zatorskie wytwarzane przez firmę Lolly Polly z Zatora. To była już czwarta edycja przyznawania tych prestiżowych znaków Doliny Karpia lokalnym produktom i usługom.

Lista produktów i usług ze znakami Doliny Karpia

Kapituła Znaku Promocyjnego Doliny Karpia w czterech z dotychczasowych edycji przyznała znaki 17 produktom i 12 usługom.

- Otrzymało je w sumie 14 podmiotów, w tym część ma ich kilka

- zaznacza Anna Świątek, dyrektor biura Stowarzyszenia Doliny Karpia.

Jak dodaje, ideą przyznawania znaków jest promowanie lokalnych produktów i usług związanych z Doliną Karpia. Mogą to być produkty wytwarzane na tym terenie od pokoleń albo wykonywane z pozyskiwanych tutaj surowców. Na przykład lody firmy Lolly Polly są produkowane na śmietanie wytwarzanej w Dolinie Karpia.

- Przyznanie znaku poza tym, że stanowi gwarancję, iż przyznane produkty i usługa charakteryzują się związkiem z Doliną Karpia, jest także potwierdzeniem ich wysokiej jakości, przyjazności dla środowiska i klientów

- podkreśla Anna Świątek.

Promocja produktów z Doliny Karpia

Stowarzyszenie Doliny Karpia z każdym użytkownikiem znaku podpisuje umowę licencyjną. Warto dodać, że jest to symbol opatentowany. Dla producentów, firm czy organizacji, które je otrzymują poza posiadaniem prestiżowego wyróżnienia jest to szansa m.in. na dodatkowe wypromowanie wyróżnionego produktu czy usługi oraz inne wsparcie ze strony stowarzyszenia.

Promocja odbywa się m.in. w trakcie wizyt studyjnych po Dolinie Karpia, na przykład dla blogerów kulinarnych czy dziennikarzy, a także w formie kampanii społecznych na Facebooku. Wyróżnione produkty stowarzyszenie ujmuje także w różnych swoich projektach, nie mówiąc o przygotowywanych gadżetach promocyjnych.

Kapitułę znaku tworzą: Olga Gałek z Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych, Ewa Wachowicz, była Miss Polonia, a obecnie polska producentka, dziennikarka i prezenterka telewizyjna, prof. Ewa Cieślik z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Edyta Mazur z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, Marcin Polus ze Stowarzyszenia Małopolskich Kucharzy i Cukierników oraz Sławomir Nosek z Biura Turystycznego Gaudeamus w Krakowie.

FLESZ - Gotowanie dla relaksu. To nowa pasja Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na oswiecim.naszemiasto.pl Nasze Miasto